Click to earn money .

Tuesday, August 21, 2012

Salam Aidilfitri .

Asalamulaikum dan Selamat hari raya !
dah sebulan kita berpuasa , sekejap je rasa kan .
pejam celik pejam celik dah raya .
Rasa sayang pula bila ramadhan pergi , tapi tahun depan insyallah kita
dapat sambut bulan ramadhan lagi .
Sempena hari raya aidilfitri ni
saya nak mohon ampun kalau kalau ada trkasar bahasa ke , apa-2 ja
yang mnyakitkan . Mohon dimaafkan yaa :D
Tahun ni cikgu cakap raya dua hari je , tahun depan sambung raya puas puas
pmr candidate la katakan . tapi saya tetap beraya . Hihiihi
raya kali ni Fatihah beraya di Kelantan , Mula mula rasa berat ja nak pergi .
lama tak pergi kelantan la katakan .Lama ? :O tahun lepas pun balik kelantan .
Okay-2 btw best .

kalau raya tak sah la kan kalau tak tangkap gambor kankan .

raya pertama di Pengkalan Chepa , Kelantan . Rumah pak cik .
Raya kedua , kami pergi Kota Bharu . Balik kampunggg !
Ni akak aku yg tah tiba tiba badjet model . Haha


raya ketiga , beraya di Kedah .
that all ,
Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir & Batin :)

                                       





4 comments:

  1. selamat hari raya aidilfitri...
    jemput singgah n follow
    http://myaleo.blogspot.com/2012/08/wedding-preparation-berinai.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selamat hari raya :) ye . dah
      thanks ya singgah :)

      Delete
  2. cantiknye baju rya secantik si pemakainya ^__^ suka tgk..hohoho

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh , mana ada . btw terima kasih :)

      Delete