Click to earn money .

Friday, April 19, 2013

Gwiyomi song ;-)

Hi ! tahu apa itu gwiyomi? gwiyomi merupakan gelombang korea yang hangat sekarang ini .
gwiyomi song ialah sebuah lagu yg dinyanyikan oleh artis kpop iaitu Hari .
Lagu ni digayakan dengan pergerakan tangan yg dicipta oleh Jung llhoon iaitu ahli kumpulan BTOB.
Gerakan tu dipanggil gwiyomi player .
Menurut The Bangkok Post, "Gwiyomi" atau "Kiyomi" digunakan untuk merujuk kepada seorang yg comel. lirik lagu yang boleh ditafsirkan sebagai "1 + 1 = Cutie, 2 + 2 = Cutie" dan lain-lain 
                                        Gwiyomi berdasarkan kata sifat bermaksud comel.
Video asal oleh Juan llhoon 





Haa cute tak? Hihihi .
that all , thanks for reading :)



8 comments:

  1. comel comel sungguh.. walaupun xdpt nak tengok melalui entry sis, tapi ena tengok gambar tu pun dah tahu.. dlu ade tengok video sape entah, cumil oooo!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan ? hihi . aloh tak boleh bukak ke video tu? yup sangat comel ;)

      Delete
  2. Diorang buat nampak comell je . saya buat, pengsan semua orang. hahahaha.


    ps : comel je suara hari. macam budak budak :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha , cubalah buat mesti comey lah ;)
      yupp .

      Delete
  3. salam kenal blogger. jom join ga nina yea

    ReplyDelete
  4. mmg comel . fafau , FBI pun wat giyomi gakkat tv ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan kan . hehe , yup semua pakat buat sekarang ni :)

      Delete