Click to earn money .

Thursday, May 16, 2013

Selamat Hari Guru !


Assalamualaikum . 
Bulan mei ni , bulan yang paling sambutan kan . Macam macam kita celebrate bulam mei ni . 
 Family aku pun banyak sambut , sambutan .
Bermula dari 1mei iaitu hari buruh , my parent and sister aniversary , pastu disambung dengan 5mei ,
Hari mengundi Pru, hari bomba  
6Mei my father birthday,
12Mei , Hari Ibu , hari jururawat 
15Mei , Hari belia 
and today 16mei Hari guru ! 
 
Okay this is about my class . Kami rancang nak bagi kad ucapan kat cikgu cikgu 
yang mengajar kelas kami . Jadi kami pecahkan kepada 2 orang 2 orang. 
Tolong wakilkan untuk 4t2 . Aku takda geng , kena buat sorang sorang :/
how sad , tapi takpalah . sebagai moniter aku buatkan untuk guru kelas kami iaitu sir ooi soo huat.
Tak kenal ke dia? alaah dia yang buat buku teks math form 1,2and 3 tu . 
kenal tak lagi? haha , okay dah kenal eh. Bagus korang ni .
Eh apa yang aku sembang sorang2 ni :3 abaikan
Lagi satu aku buat untuk cikgu science kami yang baru iaitu cikgu yusri .
semenjak masuk sekolah menengah kami tak bagi apa apa kat cikgu, hanya mampu wish , salam . Hihi
Dulu masa sekolah rendah setiap kali hari guru mesti belikan apa apa hadiah. 
Hampa pun sama kan? baik ngaku XD
So , form 4 ni dia rajin pulak .

Ni haa kad aku buat , simpe jaa . Nak print out ja , tapi printer rosak pulak.
jadi handwriting jelah . *Klik gambar untuk nampak jelas XD

Jadi hari ni saya nak ucapakan selamat hari guru buat semua guru yang mengajar saya
tanpa cikgu siapalah saya ni ^^ dan buat semua guru di dunia. 
HAPPY TEACHER'S DAY! YOU All THE BEST
TEACHER IN THE WORLD ! ILY TEACHER ;)


No comments:

Post a Comment